Konfirmantleir 2022

Konfirmantene på onsdagsgruppene deltar på konfirmantleir på Søstrene Storaas Hotell i Jondalen. Merk at det ikke er ekstra påmelding til selve leiren, den er obligatorisk for konfirmantene på onsdagsgruppe. Vi deler inn skolevis og leirene er planlagt 7-9. august (Tislegård) og 9-11. august (Vestsiden, KIS og Skrim).

Tre gutter i en folkemengde. De følger interessert med på noe og smiler. Det er sommer og konfleir.

Leiren på Søstrene Storaas i Jondalen er starten av undervisningsopplegget på onsdagsgruppa, og derfor obligatorisk.

På leiren blir det litt undervisning i smågrupper, vi skal gå på tur, ha aktiviteter, spise, ha det gøy og, ikke minst, bli kjent. Det blir en blanding av undervisning og lek, og du vil møte voksne og ungdomsledere som synes leir er veldig bra. Leiren vil være delvis mobilfri, da vil mobil/nettbrett etc bo på eget "hotell".

Kateketen er hovedansvarlig på konfirmantleiren sammen med to prester, en diakon og en menighetspedagog. Vi får med oss et band og lokale ungdomsledere. I tillegg vil vi det alltid være ansatte på Storaas tilstede, og all maten (men unntak av lunsj første dag) blir servert fra gjestegårdens kjøkken. Konfirmantene blir innkvartert på smårom på Storaas og vi vil ha hele stedet for oss selv.

Pakkeliste og faglig opplegg for turen kommer.

Vi sees snart på tur – vi gleder oss!