Tårnagenthelg

Velkommen til Tårnagenthelg i Kongsberg kirke for 8-åringer. Helgen 27-28. mai inviterer vi deg som går i 2. klasse til å være tårnagent i Kongsberg kirke. Den store flotte kirken vår har mange mysterier som må løses, og mye å utforske – og vi trenger hjelp fra noen dyktige agenter!

Tårnagenthelg

Alle agenter får sin egen agentkode og sitt eget agentutstyr. Vi håper du har lyst til å bli med på en spennende samling i kirken. Alle agentene bor hjemme.

Samlingen i kirken starter lørdag kl. 15:00 og vi holder på til kl. 19:30. Vi spiser pizza i løpet av samlingen.

Søndag treffes vi igjen kl. 13:15 i kirken skal vi feire gudstjeneste sammen og etterpå blir det kirkekaffe. Vi er ferdig ca kl. 16:00. Familien din, fadderne og vennene dine inviteres også til tårnagentgudstjenesten søndag kl. 14:00.

Håper vi ser deg!

Påmelding

Påmelding innen 23. mai via SMS til 47 64 20 07. Skriv navnet til deltaker, skole og evt allergier. Arrangementet er gratis.

Til foreldre/foresatte: Kan du hjelpe til som «Englevakt»?

En Englevakt er en voksen som er med noen timer i løpet av samlingen, som f.eks. hjelper til med matservering, er med å følger barna opp i kirketårnet eller går sammen med de på skattejakt m.m. Behovet for antall englevakter vil øke med antall påmeldte.

Tilrettelegging

Vi ønsker å legge til rette slik at alle kan delta, og og hvis ditt barn har behov for tilrettelegging som vi trenger å vite om, så gi oss beskjed om dette (f.eks. allergier, funksjonshemming, diagnoser etc.).