Tårnagent

Tårnagentene inviteres til kirken en lørdag og søndag for å utforske kirken. I løpet av helgen vil de løse oppdrag og mysterier, og på Tårnagentgudstjenesten vil alle som kommer til kirken få vite hva agentene har funnet ut.

Tårnagent

Lørdag og søndag 12. og 13. oktober inviterer vi 2., 3. og 4. klassingene til å være Tårnagent i Jondalen kirke.

Lyst til å gå på skattejakt i kirken? Lurer du på hva slags mysterier du finner i Bibelen? Vet du at det står noe utenpå alle landets kirkeklokker? Har du lyst til å være med å ha det gøy? Som Tårnagent får du utforske kirken, tårnet, klokkene og bibelen og du vil få en egen agentkode. Agentene vil i løpet av lørdagen måtte løse oppdrag og mysterier, og på søndag vil alle som kommer til kirken får vite hva agentene har funnet ut.

Alle agentene bor hjemme, men vil være sammen både lørdag og søndag. Agentene møtes i kirken lørdag 12. oktober kl. 12:00 og holder på til kl. 16:00. Søndag treffes vi igjen kl. 10:15 og holder på til kirkekaffen er ferdig ca. kl. 13:00. Familien din, fadderne og vennene dine inviteres også til tårnagentgudstjenesten søndag klokka 11:00.

Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å delta på Tårnagenthelg. Hvis ditt barn har behov for oppfølging og/eller tilrettelegging som vi trenger å vite noe om, gi oss beskjed om dette (f.eks. allergier sykdommer/medisiner).

Er du en “englevakt”?

En Englevakt er en voksen som er med noen timer i løpet av helgen, som f.eks. hjelper til med matservering, er med å følger barna opp i kirketårnet eller går sammen med de på skattejakt m.m. Behovet for antall englevakter vil øke med antall påmeldte.

Påmelding for barn og englevakter skjer innen søndag 6. oktober. Arrangementet er gratis. Det blir servert pizza i matpausen lørdag.