Trusopplæringstiltak

Ynskjer du informasjon om tilbod til barn i Den norske kyrkja i Kvam?

Trusopplæringstiltak

I november 2020 vart det sendt brev frå Den norske kyrja til alle medlemer som hadde barn registrert som «tilhørig». Det vart då informert om at den lovpålagte ordninga med tilhøyrande skulle avsluttast ved komande årsskifte, og at alle tilhøyande-registreringar ville bli sletta.

Dersom barnet ditt ikkje er døypt eller medlen av Den norske kyrkja, men de likevel ynskjer å  få informasjon om trusopplæringstiltaka i kyrkja vår, kan de ta kontakt med kateketen vår eller kyrkjekontoret på e-post. Brosjyre om trusopplæring i Kvam finn du under.

Viser også til https://kirken.no/minside