Dåp i kyrkja

Velkomen til dåp!

Barn, unge og vaksne er like velkomne til dåp. Du treng ikkje å prestera noko eller opptre på ein rett måte. Dåpen er ei gåve som det berre er å ta imot.

Me prøver så langt me kan å leggja til rette for dåp i alle ordinære gudstenester. Oversikt over gudstenester finn du i kalenderen vår.

Me gjer merksam på at alle som er påmeldt til dåp i Kvam og som bur i Kvam vil bli innkalla til dåpssamtale ei tid før sjølve dåpshandlinga i aktuell kyrkje. For dei som ikkje bur i Kvam, men som ynskjer å døypa borna sine her, må familien ta kontakt med si lokale kyrkje der dei bur, for å gjennomføra dåpssamtale der.

Pga. den nye personvernlova får ikkje kyrkja tilgang til fødselsmeldingar lengre. Foreldre må difor sjølve melda seg på dåp ved å klikka på linken under her:

DÅPSPÅMELDING HER

Velkomen til å ta kontakt med kyrkjekontoret på tlf. 474 83 120 eller på e-post: it645@kyrkja.no dersom du lurer på noko vedrørande dåp.

Artiklar om dåp i kyrkja

Kontakt