Ynskjer du å melda deg inn- eller ut av Den norske kyrkja?

Inn- og utmelding av Den norske kyrkja

Ynskjer du å melda deg inn eller ut av Den norske kyrkja digitalt, finn du link til nettsia her: https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/minside/inn--og-utmelding1/

INNMELDING
Den som melder seg inn i Den norske kyrkja, må væra døypt med kristen dåp.
Eventuell godkjenning av dåp foretatt i utlandet der det er tvil om det er snakk om ein kristen dåp, må gjerast av prest.
Den som melder seg inn, skal gje opplysingar om stad og dato for dåp dersom det er mogeleg å opplysa om dette. Personar som melder overgang frå anna trussamfunn, må syta for å væra utmeld frå det andre trussamfunnet.
Dersom det oppstår tvil, kan presten kreva at det vert vist dokumentasjon på utmelding.
Barn under 15 år
Innmelding av barn under 15 år krever godkjenning av begge foreldre dersom foreldrena har felles foreldreansvar.
Dersom bare ein av foreldra har foreldreansvaret åleine, kan denne fritt melda barnet inn i Den norske kyrkja uten samtykke fra den andre forelderen.

UTMELDING
Dersom ein som ynskjer å melde seg ut, tar kontakt med kyrkjekontoret, bør det spørjast om vedkommende ynskjer kontakt med prest.
På same måte som ved innmelding har kyrkjebokførande prest også ansvaret for utmelding.
Dei aller fleste melder seg derimot ut utan å møta opp sjølv.
Etter at den elektroniske sjølbeteningsløysinga vart lansert, utfører dei fleste utmeldinga via denne, men nokon benytter framleis papirskjema.