Krølletreff

Me inviterer til krølletreff på Bjørkum gard tysdag 14. mai. På garden skal me få helse på lamma som no går på vårbeite, grille pølse på bålpanna og dele ut boka «Krølle på tur» til alle treåringane.

Krølletreff

Kva skjedde med det vesle lammet i boka? Hestane og kyrne vil også gjerne helse på dykk. Og kanskje me får lov å gi mjølk til eit lite lam? 🎈🎶🎺👶🏼🧸🪁 Krølletreffet startar klokka 17.00 og varar i om lag 1,5 time. Adressa til Bjørkum gard er: Lærdalsvegen 1685, 6887 Lærdal Hugs påmelding! Send ei melding til Karoline på 97790771 om de kjem, innan fredag 10. mai. Skriv kor mange som kjem (vaksne, søsken) og ev. matallergiar. Alle døpte barn i Lærdal, som fyller 3 år i år, får invitasjon i posten - men alle 3-åringar (med familie) i kommunen er velkomne!