Fasteaksjonen 2019 – Gi et liv med vann!

Ettermiddagen tirsdag 9. april kommer konfirmantene i Berg menighet og Brunlanes Frikirke rundt på dørene i soknet, med bøsse, og spørsmål om dere vil støtte Kirkens Nødhjelps fasteaksjon. Årets tema er: Gi et liv med vann! Ta vel i mot bøssebærerne!

Fasteaksjonen 2019 – Gi et liv med vann!

For Hawo, Halimo og alle de andre andre i flyktningleirene i Garowe, Somalia betyr rent vann forskjellen mellom liv og død. Mange må flykte på grunn av klimaet som endrer seg, regnet faller ikke lenger. Barn som Hawo har mistet alt, men har fremdeles håp, skapt av en brønn med rent vann og en drøm om å bli sykepleier en dag. Fortsatt mangler 884 millioner mennesker rent vann, og det er flere mennesker som dør av mangel på rent vann enn i krig og konflikt. For 200 kr kan du gi et menneske varig rent vann, og håpet tilbake. Rent vann redder liv, rent vann forandrer liv! Sammen forandrer vi verden, ett liv om gangen. Gi et liv med vann!

For mer info om årest fasteaksjon: Fasteaksjonen 2019

Kontaktinformasjon for Larvik kirkelige fellesråd