FERIE aktivitet 2021

For 5. - 7. klasse (10-13 år) den 21 . til 23. juni.

FERIE aktivitet 2021

Hedrum menighet arrangerer "Ferieaktivitet 2021" som et tilbud for alle barn i alderen 10. - 13. år i Hedrum, Kvelde/Hvarnes, Larvik og Nanset menigheter. Barn fra andre steder f.eks. på besøk kan også melde seg på så langt det er plass.

Mandag 21. juni reiser vi ut på Seilbåttur med skuta Frithjof II bl.a. til Malmøya. Denne dagen skal vi lære om barnedåp i Larvik kirke og vi skal "døpe" et barn.

Tirsdag får deltagerne vært med på sykkeltur fra Hedrum kirke til gårdsbesøk på Melø gård hvor de har Islandshester. I Hedrum kirke skal vi lære om konfirmasjon og ha på kapper slik som konfirmanter.

Onsdag blir det natursti gjennom Bøkeskogen til Naturskolen ved Farrisvann. Den dagen blir det bryllup i Nanset kirke hvor vi får treffe en brud og brudgom som skal gifte seg.

FERIE aktivitet 2021 er GRATIS og fullt program for dagen kan du laste ned her eller nederst på siden.

Påmeldingen kan fylles ut, ta bilde med mobilen, og sendes på SMS til 46798879 eller sendes på e-post til lrmoskvil@larvik.kirken.no.

Eller dere kan melde på via minkirkeside.
FRIST: innen Fredag 18. juni.

Vi gjennomfører så lenge smittevernreglene for Larvik kommune sier vi kan det.
PS! På seilbåtturen er det kun 20 plasser, så her kan det fort bli venteliste.

Kontaktinformasjon for Larvik kirkelige fellesråd

Postadresse: