Invitasjon til 50- og 60-årskonfirmanttreff

Nå som samfunnet åpner opp igjen og mange er vaksinerte, prøver vi oss igjen! Kvelde og Hvarnes menigheter har gleden av å invitere deg som er 50- eller 60-årskonfirmant til treff i Kvelde kirke søndag 31. oktober 2021 kl. 11:00.

Invitasjon til 50- og 60-årskonfirmanttreff

Umiddelbart etter gudstjenesten samles vi på Kvelde bedehus hvor det serveres lapskaus, kaffe og kaker. Her blir det god tid til å prate og gjenoppfriske (forhåpentligvis) gode minner!

Av hensyn til smittevern er festen på bedehuset etter gudstjenesten kun for dere som er 50- eller 60-årskonfirmanter.

Egenandel kr. 200,-  kan betales på Vipps nr 51317 (Kvelde sokn) eller kontant ved frammøte.

Vi ønsker påmelding med navn og telefonnummer innen 13. september.

Send SMS til Bente Sundby, tlf. 46 54 46 57, eller mail

VELKOMMEN!