Kveldsåpen kirke

Tanum kirke er åpen noen kveldstimer hver torsdag fra 27. juni til 8. august.

Tanum kirke.

Tanum kirkegård er vakker. Det er en fryd å se hvor fint det er på gravstedene. Når sommerdagene er varme, opplever vi at mange stikker innom og steller og vanner om kvelden.

Kom gjerne en tur inn i den vakre middelalderkirken også!

Denne sommeren er kirken åpen på torsdagskvelder
kl. 18 - 20.

Du kan rusle rundt og se deg omkring, sitte og la tankene vandre eller tenne et lys. Lurer du på noe om kirken, vil det være en der som du kan spørre.

Har du lyst til å stoppe opp og ta en kaffe? Du finner en person ved inngangen til kirken som gjerne slår av en prat. Hvis det regner, serveres kaffe og kjeks inne.

Første kveld med åpen kirke er torsdag 27. juni.

Klokka 19:00 vil det være en kort samling med noen ord til ettertanke. Varighet omtrent 20 minutter.

Datoer for Åpen kirke i Tanum blir:

Torsdag 27. juni, 4. juli, 11. juli, 18. juli, 25. juli, 1. august og 8. august 2024

Arr. Diakoniutvalget i Tanum menighet

Denne sommeren kan du kombinere gravstell med et besøk inn i Tanum kirke.
Foto: Anne-Elisabeth Utklev

Kontaktinformasjon for Larvik kirkelige fellesråd