Kirkemusikk

Frogner menighet kan by på faste musikalske arrangementer, men også spennende konserter med ulike utøvere.

Schimmel -flygelet i Frogner kirke.

Kor

Å synge sammen skaper fellesskap og glede! Korsang synkroniserer hjerterymten, årsaken til det hele er at sangen endrer pustemønsteret, mener forskerne. Frogner menighet har fått et nytt kor som øver på menighetshuset/kirka på mandager fra 19.00-21.30.

Sangtimen.

"Sangtimen" er et «fellesarrangement» for menighetene i Lier.
Vi møtes fire/fem torsdager høst og vår. Felles sang er vårt primære mål, men i samlingene har vi også besøk av en gjest som formidler sang, minner/kultur og evt. trosopplevelser. Vi er også et sosialt treffsted med enkel bevertning.

Du finner en oversikt over konserter ved å gå inn på vår kalender her.

Kontaktinformasjon for Frogner menighet

Kontoradresse:

Frogner menighetshus
Klokkersvingen 1,
3403 Lier

Telefon: 409 24 950  (ikke sms)

E-post: lier@kirken.no

Bankgiro: 1503 97 47275