Familiekor-start

Lørdag 21. august begynner vi på igjen med familiekor-øvelser. Velkommen!

Familiekor-start

Bli med på gla'sang i Os Familiekor!

Familiekor heter det fordi vi er et kor for folk i alle aldre! Du kan komme som enkelt-person eller som en hel eller halv familie. Her har vi også besteforeldre med sine barnebarn. Liker du å synge, så er du velkommen! Vi synger gospel og andre sanger.
Øvelsene har vi en gang i måneden og vi starter nå på lørdag den 21. august. Lokalet blir enten Apollon på Os skole, eller Os Samfunnshus. Dette må vi se an når vi vet hvor mange vi blir på øvelsene.
Øvelsene er lagt opp til å passe for unger, og da passer det for alle! Vi har lekbetont oppvarming, vi øver, har ord for dagen, en lek, ei god matpause, og etter pausen får ungene leke mens vi voksne øver inn flere stemmer.
I høst har vi et spennende prosjekt der vi øver fram mot en konsert vi kaller "Lokale helters verker". Vi tar for oss sanger der forfatter eller komponist eller begge deler, kommer fra Os; hele 9 personer. Blant annet Arnold Langøien som ville fyllt 100 år i 2021, så det er ekstra trivelig å kunne ha denne konserten akkurat i år.
Har du spørsmål, så ring gjerne organist Ragnhild Ryen Dirfeldt på tlf 90125169.
Velkommen!