Dåp i kyrkja

Dåp i Os kyrkjelyd

Velkommen til dåp

Barn, unge og vaksne er like velkomne til dåp. Du treng ikkje å prestera noko eller trådde på ein rett måte. Dåpen er ei gåve som det berre er å ta imot.

Dåpsgudstenester i Os kyrkjelyd

Dåpen er ein integrert del av gudstenestelivet i kyrkjelyden vår, slik vert kyrkjelyden óg introdusert for det nye dåpsbornet. Her følgjer litt praktisk informasjon om dåp i Os kyrkjelyd. Antall som kan være til stades i kyrkjene er varierande alt ut i frå gjeldane reglar. Til dykk som ønskjer dåp i kyrkja vil vi seie at de er velkomne til det. Når de melder til dåp, vil de kunne velja datoen som passar for dykk så vil vi kontakta dykk og avtala tidspunkt.

Påmelding til dåp - dåpsførebuing

Dåpsdatoar i juli 2024