Er du vår nye kapellan?

No er stillinga som kapellan i Os sokn utlyst, med søknadsfrist 11. august 2024.

Er du vår nye kapellan?

Det er ledig stiling som kapellan i Os sokn. Os ligg i Bjørnafjorden kommune, om lag 30 km sør for Bergen. Bergen sentrum er om lag 25 minutter unna med bil.

Som kapellan i Os vil du arbeide i eit kreativt og utviklande miljø, i nært samarbeid med kollegaer, råd og frivillige medarbeidarar. Saman vil vi utvikle kyrkjelyden i tråd med vedtekne planar og strategiar. Kapellanen vil ha eit særleg ansvar innan konfirmantarbeid og ungdomsarbeid saman med kateket og ungdomsleiar.

Arbeidsoppgåver

• Forrette gudstenester og kyrkjelege handlingar etter oppsett plan
  • Deltaking i konfirmantundervisning og anna barne- og ungdomsarbeid knytt til trusopplæringa. Kateketen leier konfirmantundervisninga. Det er om lag 160 konfirmantar (2024)
  • Tverrfagleg samarbeid. Kapellanen tek del i strategiske drøftingar
  • Det må påreknast noko møteverksemd
  • Stillinga inngår i gjeldande ordning for beredskap

Kvalifikasjonar

• Mastergrad i teologi og praktikum
  • Cand. theol. med praktikum eller tilsvarande

Personlege eigenskapar

• Du samarbeider godt med kollegaer og overordna
  • Du er fleksibel og driv målretta arbeid
  • Du trivst i folkekyrkja og evner å finne språk og former som kommuniserer den kristne bodskapen i vår tid
  • Du trivst med barn og unge, og er glad i å formidla til desse
  • Ved like kvalifikasjonar vil personlege eigenskapar bli vektlagt

Vi ønskjer ein kapellan som vil:

• byggje ein kyrkjelyd i lag med stab og råd
  • motiverer og samarbeider med friviljuge slik at aktivitet og gode møteplassar vert skapte

Sjå full utlysingstekst og søk via lenkane nedanfor!