Fasteaksjonen 2024

Fasteaksjonen er Kirkens Nødhjelp sin årlege innsamlingsaksjon. Søndag 17. mars kl. 16.00-20.30 er konfirmantar og frivillige er med på å gå med bøsse i sitt nærområde.

Foto: Kirkens Nødhjelp

Tradisjonen tru går Kirkens Nødhjelp sin Fasteaksjon av stabelen ei veke før palmesøndag.

Fasteaksjonen har som mål å samle inn pengar til dei som treng det mest. Kirkens Nødhjelp driv arbeid for ei rettferdig verd i mange land verda over.

Som ein del av kyrkja har vi fått eit ansvar for verda, og vi ønskjer å dele av alt det vi har fått med dei som har fått lite. Derfor ønskjer vi som kyrkje å sette fokus på Fasteaksjonen. Ein enkel måte å vise at vi bryr oss, også om menneske vi ikkje kjenner.

I 2023 samla vi inn 221 000 kr til Fasteaksjonen i Fjell, Foldnes og Landro. Du kan vere med å gjere neste års resultat endå bedre!

Vil du bli med på Fasteaksjonen?
Du treng ikkje vere superhelt for å delta!

• Kan du lese og skrive? Bli med på registrering!
  • Kan du telje til 100? Bli med på oppteljing!
  • Har du bil, mobil og litt tålmodighet? Bli med som sjåfør!
  • Kan du bake saftige boller? Bli med som bakar!
  • Har du gode sko og eit smil? Bli med som bøsseberar!