Søndagskulen

Det er søndagsskule i Foldnes kyrkje under dei fleste ordinære gudstenester i skuleåret.

Mange barn sitter tett og har det gøy på barneklubb i kirken

Samlingane er delt i to grupper: Søndagsskule for dei minste og Søndagsring for dei største. På samlingane høyre og lærer vi om forteljingar frå bibelen og gjer kjekke ting i lag. Oppmøte er på gudstenesta kl 11.00. Alle er med på først del av gudstenesta og så går vi i gruppene omlag kl 11.15. Det er lov å vere med borna sine i gruppene om ein ynskjer det.

Søndagsskule (0 år – 4.klasse) Her har vi ei samling der vi syng saman, høyrer ei forteljing frå bibelen og har leikar og hobbyaktivitetar. Vi føl opplegget til Sprell levande (Søndagsskolen Norge).

Søndagsring (5.- 8.klasse) På samlinga høyrer vi ei bibelforteljing, har samtale og spørsmål rundt innhaldet og så spel og konkurransar.

Samlingane er i Vestfløyen i Foldnes kyrkje. Vi er tilbake med dei andre i gudstenesta til kyrkjekaffe og somme gonger nattverd og siste del av samlinga der.

Kontaktperson for Foldnes Kyrkjes Søndagsskule: Maria Wergeland 924 08 805

Velkommen!