Livets lys, fellesskap for utviklingshemma

Ein fredag i månaden samlast mange i Foldnes kyrkje kl. 18:00.

Livets lys, fellesskap for utviklingshemma

Livets lys er ei samling på 2 timar der vi først samlast i kyrkjerommet der vi mest syng saman og for kvarandre. Alle kan gripe mikrofonen og synge, spele eller dele noko med dei andre.

Det er også nokon som deler tankar om Gud og forteljingar frå Bibelen.

Etter samlinga i kyrkjerommet har vi eit kveldsmåltid i lag i kyrkjelydssalen og alle får med seg ein gevinst heim. Heile kvelden har vi det kjekt i lag og kan glede oss over alt vi kan og gjer saman for å heidre kvarandre og livet.

Dette er eit tilbod til alle utviklingshemma i alle aldrar i heile kommunen.

Hausten 2022 samlast vi fylgjande datoar:

• 16. september
  • 21. oktober