Sorg

Sorg er ein naturleg og sunn reaksjon på eit tap av nokon eller noko du var glad i. Vi kan oppleve sorg ved dødsfall, skilsmisse, sjukdom, erfaring med vald, arbeidsløyse med meir. Mange har familie og vener som hjelper gjennom sorga, andre kan trengje nokon å snakke med utanom dei næraste.

Tre personer trøster hverandre ved graven

Kyrkjelydane i Øygarden har ulike tilbod til deg som treng ein samtalepart, ei gruppe der du kan møte andre i same situasjon som du eller berre nokon å vere saman med, gå tur med eller gjere noko praktisk med.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig