Lyskapellet

Lyskapellet på Beitostølen

Lyskapellet på Beitostølen / foto: Saskia A Van Veen

Det økumeniske Lyskapellet ved Beitostølen Helsesportsenter er satt opp av laftemester Herbert Mollenhauer og snekker Kjell Arne Båtevik. Kapellet har unike glasmåleri som er teikna av kunstnaren Ferdinand Finne, etter visjon av Kirsten Rostbøll. Arbeidet er utført av den tyske glaskunstnaren Harald Stephan.

Anna og Erling Stordahls drøym var å sette opp ei kyrkje på økumenisk grunnlag på Beitostølen Helsesportssenter. Før sin død sette dei opp eit testament som sikra eit grunnfond til arbeidet. Seinare blei dei nødvendige midlane samla inn og Lyskapellet blei vigsla 31. oktober 2000 av biskop Rosemarie Køhn.

Fjellpresten inviterer til "Den gylne time, ei stund til ro og ettertanke", kvar torsdag kl. 17.30-18.30 og alle er hjarteleg velkomne!

Kapellet kan leigast til kyrkjelege handlingar og konserter. Førespurnad om utleie kan rettes til administrasjonen ved BHSS:

E-post:   post@bhss.no