Tårnagenthelg

Tårnagenthelg for 9 åringane

Frå tårnagenthelg i Rogne kyrkje 2023. Foto: Eli Vatn

I nokre år no har vi arrangert Tårnagenthelg for 9 åringane. Ideen til opplegget med at borna er agentar, det vil seie detektivar på jakt etter spor i kyrkja er eit godt pedagogiske opplegg.
Konseptet kjem sentralt frå, men er tilpassa våre kyrkjer, vår gudsteneste og dei forteljingane vi vel å satse på. Ungane blir på ein spanande måte kjend med kyrkja si, leiter fram skattar og spor etter det meste som har med kyrkja å gjere. Det er spor etter Jesus i forteljingar og drama, symbol (også eit teikn) i kyrkjerom, og ikkje minst det mest spanande kyrkjeklokkene. Dei må samarbeide, kan hende bidra til preika, forbøna og mykje anna.

Med god hjelp frå soknerådsmedlemmer og andre frivillige er vi trygge på å ta godt hand om flotte grupper av unge menneske. Slike opplevingar er til å bli glad og få energi av.

Foto: Eli Vatn