Digitale konfirmantsamlingar

Trusopplærar Geir Harald Eikrem og kateket Barbro Godø Thomassen har laga sin eigen lokale vri på digitale samlingar for årets konfirmantkull. Samlingane er flott satt saman - personlig og nært - med godt undervisningsopplegg, fokus på Bibelen, bøn, lystenning, konkurransar med meir. Samlingane kan anbefalast for fleire enn konfirmantane...

Digitale konfirmantsamlingar

Når restriksjonane denne tida tilseier at vi ikkje kan møtast fysisk så har vår dyktige kateket og trusopplærar laga sine eigne lokale samlingar for Sula konfirmantane. Vi vonar konfirmantane vil ha glede av dei digitale samlingane og så vonar vi at vi etterkvart kan få treffast igjen.
Ta godt vare på kvarandre så lenge <3

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd