Distribusjonsdugnad for kyrkjebladet

Kyrkjebladet skal ikkje berre lagast, det skal distribuerast òg. Det har posten gjort, men med sine omleggingar har no størstedelen av Viksdalen gått ut av ruta. Skal dei inn igjen, må vi ha med Holsen og Haukedalen òg. Ei slik ordning er uaktuell. Vi har allereie begynd med dugnadsdistribusjon i deler av Viksdalen, men no er spørsmålet om vi kan ta heile soknet på dugnad. Då sparer vi både tid og pengar.

Distribusjonsdugnad for kyrkjebladet

Soknet er delt inn i roder, så organiseringa skulle vere grei. Di fleire vi blir, di raskare går det. Spørjegranskinga viste at mange kunne tenkje seg å gjere ei teneste for kyrkjelyden. Kan du tenke deg ein slik liten køyretur 4 gonger i året?

Meld deg på til kyrkjekontoret: Helst e-post: joy.taylor@sunnfjordkyrkja.no, eller måndag og torsdag tlf. 48995814 i kontortida. (Dei første har alt meldt seg!)

Redaktøren