«Walk and talk»

Hei, bur du på Sande og er interessert i eit aktivitetstilbod på dagtid? Kyrkja i Gaular og Gaular Frivilligsentral samarbeidar om ein «Walk and talk»-gruppe måndagar kl. 12:00. Etter mange fine turar tek vi ein pause over sommaren, og startar opp igjen til hausten.

«Walk and talk»

Vi møtast utanfor Kyrkjelydshuset og slår av ein prat medan vi ruslar ein times tid i nærmiljøet på Sande.

Ingen krav til fysisk form, einaste er at du klarer å gå for eiga maskin.
Vi sjåast.

Har du nokre spørsmål, ta kontakt:

Ragnhild Stav
Tlf: 909 67 627