"Mindre alene sammen"- støttekonsert i Vår Frue kirke fredag 5. oktober kl. 20

TV-aksjonen NRK 2018 går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn. I Vår Frue kirke markeres aksjonen med en støttekonsert initiert av artister fra Trondheim!

"Mindre alene sammen"- støttekonsert i Vår Frue kirke fredag 5. oktober kl. 20

Under overskriften "Mindre alene sammen"  slår Kirkens Bymisjon et slag for inkludering og fellesskap for alle. I Vår Frue kirke markeres aksjonen med en støttekonsert initiert av artister fra Trondheim 5. oktober. Alle bilettinntekter år til TV-aksjonen.

På scenen står

Nidarosdomens Guttekor
Gunnhlld Sundli
Kari Rueslåtten
Kirsti Huke
Ulf Risnes
Adrian Jørgensen
Trond Wiger
Charlotte Audestad
Børge Pedersen
Kathrine Strugstad
Anne Fossen/ Jovan Pavlovic
Myrtoula Røe
Null Filter and the rock chicks fra Sjiraffen Kultursenter
Jugs of  Mirjam
Marianne Meløy
Siri Schnell Juvik

Det er satt sammen et svært så kompetent husband for anledningen. Bandet består av Åsmund Flaten (tangenter, kapellmester), Stian Lundberg (slagverk), Morten Berger Stai (bass) og Odd Halvor Moen (trekkspill). Tale Næss og Marte Huke har skrevet tekster spesielt for denne anledningen.

Inngang kr. 250, med mulighet for å gi ekstra donasjoner. Billetter finner du her: spleis.no/vaarfrue, velg "Billett"

Lenke til facebookarrangement.