Trenger du hjelp til jul?
Søknadsskjema finner du på Heimdal kirkekontor i Heimdalsveien 4. Tidspunkt for å fylle ut skjema og levere inn til kirkekontoret finner du under. Utfylte skjema kan også leveres til postkassen eller til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C. Ta med ID-kort, og gjerne bostedattest når du leverer søknaden. En søknad per familie/husstand. Kun korrekt utfylte søknader, som mottas innen fristen, vil bli behandlet.
Tidspunkt for å fylle ut skjema/levere inn til menighetssenteret i Heimdal kirkekontor i Heimdalsveien 4:
- Mandag og onsdag kl. 10.00-14.00 i tidsrommet 4.11. - 20.11.
(NB! Søknadsfrist innen 20. november)
Tidspunkt for å fylle ut sjema og levere inn til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C mandag, tirsdag og torsdag kl. 10.00-13.00. Oppstart tirsdag 29.oktober. Oversikt over søknadssteder i andre bydeler finner du på lenken under.
Hvis tidspunktene ikke passer eller du har spørsmål, kan du kontakte Unni Taraldsen Engen på tlf. 954 74 299 eller via e-post ua936@kirken.no
Bistand gis i form av gavekort på daglivarer.
Bidra til Adresseavisens juleinnsamling? Vipps 72606. Bankkonto: 4202.24.87412