Skal du i kirken på julaften?

I Klæbu kirke er det tre gudstjenester på julaften. Alle tre er familiegudstjenester, men har forskjellig musikalske innslag.

Julekrybba i Klæbu kirke.

Den første gudstjenesten er kl.12.00. Der deltar Klæbu barnegospel. På den andre, kl.14.00, får vi besøk av Klæbu skolemusikkorps. Og kl.15.45 deltar musiker Per-Olaf Green. Det er fin musikk på alle tre gudstjenestene.
På den første og den tredje gudstjenesten er det best plass både i kirken og parkeringsplassene, og vi oppfordrer flere til å komme til  kirken da. Anbefaler å ta en titt her om parkering ved kirken, så parkeringsplassene utnyttes maksimalt.

Vi har julestemningsgaranti for de som kommer i kirken på julaften. Skulle du likevel være misfornøyd, kan du komme tilbake 1. juledag kl.12.00 til høytidsgudstjeneste :)