Messe for verdighet - 10 år

Søndag 4.mars  kl.18.00 arrangeres Messe for verdighet i Nidaros Domkirke.

Messe for verdighet - 10 år

Messe for verdighet er en gudstjeneste for, og i solidaritet med, mennesker utsatt for seksuelle overgrep og den feirer i år 10-årsjubileum. I den anledning har vi fått med oss Arve Tellefsen, vokalgruppa Smyr og danselinja på Trondheim katedralskole. Biskop Herborg Finnset preker. Det framføres tekster og stilles ut bilder laget av utsatte. Etter messa inviterer vi til kirkekaffe i Kirkens Bymisjons lokaler i Munkegata 4.

Arrangører: Domkirken og Vår Frue menighet, Studentprestene i Trondheim, Kirkens Bymisjon i Trondheim, Kirkelig ressurssenter mot vold og seksuelle overgrep og Landsforeningen mot seksuelle overgrep

Velkommen!