Nå blir det digital påmelding til gudstjenester i julen i Trondheim

Vi åpner for digital påmelding 14.desember kl.16.00 til gudstjenester i Klæbu kirke.  Det er fortsatt kun tillatt med maks 50 personer i kirkerommet. På grunn av krav om to meters avstand mellom hver husstand, må det det være en husstand per bestilling på Checkin. Mer info kommer i løpet av dagen.

Vil du på gudstjeneste i advent/juletiden? Da bør du melde deg på digitalt. Foto: Kjetil Aa.

Regjeringen bestemte tirsdag 2. desember at perioden med maksimalt 50 deltakere i gudstjenester fortsetter inn i 2021. For å få en mest mulig trygg avvikling av gudstjenestene gjennom advent- og julehøytiden, har kirka i Trondheim besluttet at publikum må melde seg på digitalt.

Hvordan melder jeg meg på?

Påmeldingen til gudstjenester skjer gjennom en løsning som heter Checkin. Den enkleste måten å komme dit på, er å klikke på fanen "Hva skjer" her på hjemmesiden vår og videre på den gudstjenesten du vil delta i, eller på nettsiden til din lokale menighet.  Noen menighet bruker benevnelsen "Kalender" på tilsvarende fane. Oversikt over menigheter i Trondheim finner du også som fane på forsiden.

Alternativt kan du gå på checkin.no og søke opp din kirke der, så vil du få opp aktuelle arrangementer.

Hjelp til påmelding, ring 994 36 000

Hvis du har problemer med påmelding, kan du kontakte din lokale menighet eller servicekontoret på tlf: 994 36 000, så vil vi hjelpe deg.

Mange digitale muligheter i juletiden

Den norske kirke strømmer mange gudstjenester, samtaler og arrangement fra kirker i hele landet i desember.

Alt om kirkens digitale tilbud finner du her