Velkommen til gudstjeneste

Søndag 24.mai kl.11.00 inviterer vi til gudstjeneste i kirken igjen. Det er nå åpnet for at 50 personer kan delta på en gudstjeneste, og vi ber om forståelse for denne begrensingen.

Foto: Odd Erik Stendahl

For å gjennomføre gudstjenesten på en trygg måte er det viktig å ta noen hensyn.
Om du er syk eller ikke føler deg i form, hold deg hjemme.
Husk å vaske/rense hendene ved ankomst til kirken. Vi har tilgjengelig håndsprit ved inngangen.
Hold avstand: minst en meter til folk av annen husstand. Møt opp i god tid. Benytt inngangen i vest når du kommer som vanlig, og handicapdøren mot nord når du skal gå ut.
Vi er pålagt å føre navneliste over alle som er til stede. Dette er også et smitteverntiltak.
Det er ikke åpnet for kirkekaffe.

Om du har spørsmål eller tilbakemeldinger ta gjerne kontakt.