Kirken til stede hver torsdag kl.10.30 -13.30 på City Syd. Bord 57 på Egon

13-99 er et tilbud til mennesker i alle aldre. Vi går rundt i kjøpesenteret og vi sitter på Egon. Vi er til stede for lange og korte samtaler - eller en hverdagsprat over en kopp kaffe.

Kirken til stede hver torsdag kl.10.30 -13.30 på City Syd. Bord 57 på Egon

Livet byr stadig på gamle og nye utfordringer - gleder og sorger, ting vi bærer på og ting vi gjerne vil dele. Hver torsdag kl.10.30 -13.30 er kirken til sted på City Syd.

Vi sitter på bord nr. 57 på Egon, og vi går også rundt på kjøpesenteret og kan kontaktes. Tilbudet heter 13-99. Det står på buttons vi bærer for å illustrere at vi snakker med alle mennesker fra 13 til 99 år.

Diakoner og prester deler på å være til stede, og ikke noe tema er for lite eller for stort til å snakke med oss om. Av og til er bare det å få slå av en prat med et annet menneske, nok til å endre litt på dagen.

Vi har total taushetsplikt.

I løpet av den perioden vi har vært til stede på City Syd, har vi i snitt hatt i overkant av 130 kontakter i året med ulike mennesker. Det er samtaler som spenner seg fra temaet vær og vind og livet generelt, til livskriser og store utfordringer i livet.

Vi gjør også avtaler med de som ønsker det, om å møtes videre eller finner andre tilbud, dersom det er aktuelt.

Har du lyst på en prat, ta kontakt med oss når du ser oss!