Arbeidsoppgaver som kontormedarbeider:
- Kontormedarbeider må utføre de til enhver tid pålagte oppgaver for administrasjon av menighetsrådet.
- Kontormedarbeider vil ha ansvar for føring av medlemsregister.
Kvalifikasjoner som vektlegges for stillingen:
- Relevant utdanning og praksis.
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Kunne arbeide selvstendig, målrettet og strukturert
- Være ansvarsbevisst
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi kan tilby:
- Lønn etter gjeldende tariffavtale for kirkelige ansatte
- Pensjonsordning i kommunal landspensjonskasse (KLP)
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Kontormedarbeider må utføre de til enhver tid pålagte oppgaver for administrasjon av menighetsrådet.
- Kontormedarbeider vil ha ansvar for føring av medlemsregister.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke. Aktuelle søkere blir kalt inn til intervju. Søknad leveres elektronisk.
For spørsmål og nærmere informasjon om stillingene kontakt:
HR leder Kurt Solstrøm, tlf 91 66 88 77 e-post: ks489@kirken.no
Søknad med CV, vitnemål og attester sendes: post.thm@kirken.no
Søknadsfrist: 30.juni 2024