Vil du melda deg inn?

Dersom du ynsker å bli medlem av Den norske kyrkja, men ikkje er døypt, kan du ta kontakt med presten i soknet du bur i. Det er dåpen som kan gje medlemskap i kyrkja.

Vil du melda deg inn?

Den som er døypt, men ikkje står som medlem i Den norske kyrkja, kan bruke skjema ovenfor eller gå inn på kyrkjas egen nettløsning for å melda deg inn i kyrkja.

Innmelding skal vanlegvis gjerast i det soknet kor ein er busett og ved personleg frammøte, men frå 2016 kan alle melda seg inn og ut sjølve på nett. Ein må kunne dokumentera at ein er døypt (dåpsattest) og oppgje sitt fødselsnummer (11 siffer).

• Personer som døypast i utlandet og som ynskjer å vere medlem av Den norske kyrkja må meldas inn i det lokale soknet.
  • Opplysningar om medlemskap i trus? og livssynssamfunn kan fås ved henvendelse til Brønnøysundregistrene på telefon 75 00 75 00.

Om du er døypt i eit anna kristent kyrkjesamfunn trenger du ingen ny dåp for å bli medlem i Den norske kyrkja. Innmelding i Den norske kyrkja forutset at du ikkje også er medlem av andre trussamfunn.  Du kan melda deg inn i Den norske kyrkja sjølv om du tidlegare er utmeld av denne kyrkja.