Velkommen til dåp i Vanylven

Alle som vil bli døypte er velkomne til dåp i Vanylven.

Velkommen til dåp i Vanylven

Det er nå muleg å melde på barnet til dåp elektronisk. Dette gjer du ved å logge inn på https://minkirkeside.no/Vanylven.  Dersom datoen du ynskjer dåp ikkje kjem opp som alternativ valg under "Ønsket kirke/dato, kan du skrive dette i kommentarfeltet.

Bur du ikkje i Vanylven tek du kontakt med din lokale kyrkjelyd og fortel kvar og kva tid du har bestilt dåp, har dåpssamtale og ordnar papira der. Dei sender evt. informasjon om fadrar m.m. vidare.

Kyrkjekontoret får ikkje lenger melding om fødselen, så det er ikkje alltid at vi er informerte om nyfødde barn.Det er difor fint om de sjølve tek kontakt. Dei borna vi kjenner til, vil få invitasjon til dåp og babysong i posten.