Gi en misjonsgave

Jesus - Guds gave til verden i julen - inspirerer oss til å gjøre Jesus kjent for andre. Vær med og gi en misjonsgave til jul!

Fra sykehuset i Okhaldunga, Nepal. Foto: Normisjon

Julen står for døren. Over hele verden gjøres det små og store forberedelser for å feire Jesu komme til jord. For å markere fødselen til Guds sønn. Han som endret vår historie, Han som fortsetter å endre våre liv og vår verden.

Med hele den verdensvide kirke står Den norske kirke og 7 misjonsorganisasjoner sammen om SMM (Samarbeid menighet og misjon) for å formidle dette evangeliet til vår verden i dag. Et evangelium som frigjør og utruster mennesker til å dele troen gjennom nærvær, handling og ord, lokalt og globalt. For å stå i dette arbeidet er både kirken og organisasjonene avhengig av våre bønner og økonomiske bidrag.

Du oppfordres denne julen til å stå sammen med misjonsorganisasjonene som utgjør SMM med dine bønner men også med dine midler.

SMM består av: HimalPartner, Areopagos, NMS, Stefanusalliansen, Misjonsalliansen, Den Norske Israelsmisjon, Normisjon og Den Norske Kirke.

Gi din gave til én eller flere av organisasjonene nedenfor:

HimalPartner

Areopagos