Kirken.no bruker såkalte cookies til trafikkmåling og optimalisering av innhold. Hvis du klikker «Jeg forstår, lukk meldingen» aksepterer du at vi bruker cookies på sidene. Vil du vite mer om cookies, trykk «les mer».

Jeg forstår, lukk meldingen

Les mer

Kirkepartner Servicedesk

KIRKEPARTNER SERVICEDESK er det sentrale knutepunktet for alle typer henvendelser. Kirkepartner Service Desk tar i mot henvendelser om brukerstøtte og bestillinger, samt videreformidler informasjon ved større hendelser til 3.part. Kirkepartner Servicedesk jobber i henhold til rutiner for beste praksis (ITIL).

 

Hva er Kirkepartner Sevicedesk?

En tjeneste med eksperthjelp fra norsktalende personer med inngående kunnskap om Den norske kirke, basissystemer og lokale fagsystemer (type hjelp er avhengig av avtale).

Tjenesten bidrar til mer effektiv bruk av utstyr og tjenester, og minimerer tidsbruk og kostnader forbundet med uforutsette hendelser og problemer. Størst mulig antall henvendelser løses på 1. linje, og hendelser eskaleres ved alvorlige avvik eller behov for ytterligere dybdekompetanse.

Alle saker registreres og blir tildelt et referansenummer for oppfølging og rapportering. Ved behov og samtykke, kan Servicedesk fjernstyre brukerens skrivebord for å løse saken. Ved innmeldt tyveri, fjernsletter også Kirkepartner Servicedesk innholdet på mobile enheter.

Eksempler på henvendelser til Kirkepartner Servicedesk:

  • Jeg vil gjerne ha e-post på den nye mobiltelefonen min.
  • Jeg får ikke logget på!
  • Jeg trenger en ny skriver.
  • Jeg ønsker meg...

Kirkepartner Servicedesk har fokus på kontinuerlig forbedring av våre tjenester, og har som mål å oppnå svært høy tilfredshet blant våre brukere.

Viktige beskjeder formidles til brukerne ved eventuelle driftsproblemer via sms, epost eller nettportal avhengig av avtale og type hendelse.

Kirkepartner Servicedesk skal levere etter avtale, og vil rapportere på responstid. Det blir utarbeidet generell statistikk til bruk for relevante ledere.

Ved behov for hjelp, kontakt Servicedesk via telefon eller epost.

Åpningstider 1. linje brukerstøtte

Klokkeslett

Ordinære virkedager

07:30-16:30

Juli

08:00-16:00

Julaften

08:00-13:00

Hverdager i romjula

08:00-15:00

Nyttårsaften

08:00-13:00

Onsdag før skjærtorsdag

07:30-13:00

Brukere kan også benytte Servicedesk-verktøyet for å opprette sak eller finne Ofte stilte spørsmål.

https://servicedesk.kirkepartner.no :

  • Finne brukermanualer og søke i kunnskapsdatabase
  • Hjelp til selvhjelp via nettportal
  • Åpne ny sak eller følge opp åpne saker
  • Se driftsmeldinger
  • Endre glemt passord

Kirkepartner Servicedesk tar også i mot bestillinger av og gir anbefalinger i henhold til avtalt utstyr og programvare.

Tjenestene er inkludert i prisen ved kjøp av Kirkepartner Basis

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse:

Kirkepartner

Fred Olsens gate 1

0152 Oslo

Postadresse:

Kirkepartner AS

Postboks 6857 St. Olavs plass 

0130 Oslo

Org.-nr.: 911 625 504