Påskesamling for 7-åringer

Påsken er skitur, kvikklunsj, påskeegg og familiekos, men for oss i kirken er den også noe mer. Vi inviterer 7-åringer til en påskesamling før påske, der vi lærer om dagene i påsken og hvorfor det som skjedde med Jesus er viktig for oss i dag og for kirken.

Påskesamling for 7-åringer

I Kongsberg kirke har vi en 22 meter lang påskeduk som er en bildefortelling om hva som skjedde i påskedagene - denne skal vi utforske sammen.

Vi skal også pynte påskegg, spise middag (pitabrød med kjøtt og grønnsaker), bli kjent med hverandre og ha det fint sammen.

Årets samling blir torsdag 14. mars kl. 16:00-18:30, vi spiser midt i samlingen så det er lurt å ha spist litt før du kommer. Foreldre/foresatte er også velkomne til være tilstede på en enkel "foreldre-kafe" dersom man ønsker det. Har du en venn som ikke har fått invitasjon fordi denne ikke er medlem av kirken, er selvfølgelig også denne velkommen til å bli med. Håper vi sees!

Påmelding på SMS 47 64 20 07 innen 8.3. Skriv navnet på deltaker, skole og evt. allergier.

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"