Vandring

Menighetene i Sagene bydel vil inspirere til enkel vandring, utendørs eller innendørs, alene eller sammen med andre. Her formidler vi forslag til bibelord, tanker, salmer, handlinger og bønner som kan være med underveis.

Vandring

Ute kan du selv finne et turområde, eller bruke stasjonene som nevnt i overskriftene. Du kan fordele turen slik det passer best, fra én eller to stasjoner av gangen, eller alle på samme tur.

Last ned opplegg for vandringen her, eller hent et hefte i kirken. Lilleborg kirke er åpen søndager kl. 12 - 14, Sagene kirke er åpen tirsdag, torsdag, lørdag og søndag kl. 14-17.

Velsignelse

Må din vei komme deg i møte,

Vinden alltid være bak din rygg,

solens lys leke på ditt kinn,

regnet falle vennlig mot din jord.

Og må Guds gode hånd

verne om deg

til vi møtes igjen.

T: Keltisk O: Hans-Olav Mørk 2005 M: Irsk folketone