Se 17. maigudstjeneste her

I år blir det ikke mulig å komme til kirkene våre for å feire 17. mai. Vi inviterer dere i stedet til å følge gudstjenesten vår på nett. Det blir en annerledes gudstjeneste som kaller frem smil, høytid og ettertanke. Med opptak fra alle kirkene og mange aktører lover vi dere en flott og minnerik opplevelse. Helt til slutt kommer en fin hilsen fra vår ordfører.

Se 17. maigudstjeneste her

Gudstjenesten

Her kan du se gudstjenesten>>>>>

Gudstjenesten kan også sees
på våre Facebooksider
Menighetene i Skaun

I programmet til Skaun kommune er den berammet til kl. 12, men det vil være mulig å se den her gjennom hele dagen.

Disse deltar

Logo17mai2.png

Kontaktinformasjon for Buvik, Børsa og Skaun menigheter

Skaun kirkekontor ligger i Skaun rådhus