Nifs Halloween i kirken

Har du lyst på noen skikkelige grøss på Halloween? Heksene, gjenferdet og krapylet inviterer til halloween-forestillinger i Skøyen kirke.

Nifs Halloween i kirken

Inn i det dypeste mørke. Hva og hvem finner vi der? Tør vi å gå inn? Klarer vi å ta med oss noe lys?

Halloween-forestillingen bruker lyd og musikk fra flygler og kirkeorgel på nye, skumle og grøssende måter. Her kan du høre gjenferdet fly forbi, knoklene danser over pianostrengene og øsa til heksa skrangler i heksegryta. Du vil ikke bare høre dem, du vil også møte de fæle vesnene som bor i dette mørket. Er du klar? Hva tror du skjer med lyset du tar med deg inn?

Se trailer her: https://www.youtube.com/watch?v=eqI_rxdRE2E

Det blir to forestillinger med plass til 40 publikummere på hver. Alle stolene står en meter fra andre stoler. Forestillingen passer for barn i alderen 8–12 år.

Billett koster 100 kr, og prisen inkluderer en stor smittefri godtepose.

Forestilling 1: Lørdag 31. oktober kl 16:00. Kjøp billett på checkin.no.

Forestilling 2: Lørdag 31. oktober kl 17:00. Kjøp billett på checkin.no.

Etter forestillingene anbefaler vi en smittevernvennlig nedtonet feiring, for eksempel med vennegruppa fra skolen. Pass på at alle i klassen får tilbud om å være sammen med noen hvis de vil.

Trenger du rabatterte billetter, ta kontakt med Asbjørn (se under).

Kontaktinformasjon for Skøyen menighet

Skøyen kirke ligger i Skøyenveien 43.
Inngang til kontorene og parkeringsplassen er på nedsiden av kirken, nederst i Guldbergsvei.

Kontoradresse:
Skøyenveien 43, 0375 Oslo

E-post: post.skoyen.oslo@kirken.no
Telefon- og besøkstid:
Tirsdag til fredag kl. 10-14

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Settings for this website / Location -> "Allow"