UKM 2019 til Borg bispedømme

I 2019 fyller Borg bispedømme 50 år. UKM feirer jubilanten ved å legge årets møte til Hurdalsjøen hotell.

UKM 2019 til Borg bispedømme

Ungdommens kirkemøte 2019 vil bli avholdt fra fredag 4. oktober til tirsdag 8. oktober 2019 på Hurdalsjøen hotell på Øvre Romerike. Hotellet ligger en halvtimes kjøring fra flyplassen på Gardermoen, vakkert ved den store innsjøen.

Tema for årets UKM er «Nå spirer det frem» og vil reflekteres i saker og program. Årets Ungdommens kirkemøte har utfordret seg selv og hotellet til å gjøre arrangementet så grønt som mulig. Det vil blant annet bli servert kortreist mat fra Hurdal økolandsby og gjennomført så godt som uten bruk av papirer.

Ungdommens kirkemøte vil også behandler saker om ung diakoni, misjon, kirke på nett, rekruttering og høring for regelfeste av ungdoms demokratiet i Den norske kirke.

Følg oss gjerne på facebook. Og lurer du på hva UKM er, kan du lese mer her

Se sakspapirerne her.

Velkommen til Borg bispedømme og Hurdalsjøen i 2019.

Kontaktinformasjon for Den norske kirke, Kirkerådet

Besøksadresse: Kirkens Hus Rådhusgata 1-3, Oslo Åpningstider resepsjon: Mandag-fredag kl. 08.30-15.30 (15.00)

Postadresse: Kirkerådet Postboks 799 Sentrum 0106 Oslo
E-post: post.kirkeradet@kirken.no

Ansvarlig redaktør
Jorunn Strand Askeland (konst.)

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"