Liabygda kyrkje 100-årsjubileum!

Alle er hjerteleg velkomne til jubileumsgudstenesta 3. sept. kl.11.00.

Liabygda kyrkje 100-årsjubileum!

Alle er hjerteleg velkomne til jubileumsgudstenesta 3. sept. kl.11.00.

Etter gudstenesta er det samling i Trollstova.

Vi treng påmelding til dette arrangementet frodi det skal serverast middag.

Ring difor til Torlaug Bråten tlf. 916 28 182 eller Marit Stavseng tlf. 702 65 675 / 916 25 880 for påmelding innan mandag 28.aug.

PROGRAM FOR JUBILEUMSFEIRINGA

JUBILEUMSGUDSTENESTE KL.1100
Medvirkande: Biskop Midttømme, prost Runde, skuleelevane, Kristin Storstein, kantorane Carolin og Gunnar Inge Eide, og Finn Arne Roaldsnes. Til gudstenesta er tidlegare tilsette inviterte og biskopen av Newcastle.
JUBILEUMSFEIRING PÅ TROLLSTOVA kl.1230
Middag og kaffi til alle frammøtte. Helsingar, solosong ved Kristin Storstein, allsong og utstilling av gamle foto.
ETTER TROLLSTOVA VERT DET ORIENTERING I KYRKJA KL. 1430 OM FARGEVAL TIL KYRKJA VED MNIL LIV ANNE ØVERÅS OG OM KYRKJA SI HISTORIE VED OLA LIED.
JUBILEUMSKONSERT KL. 1500-1545
Medvirkande: Rune Johnson Klevberg, John William Kay og Kjartan Lied.
ARRANGØR ER LIABYGDA SOKNERÅD

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd