Konsert i Sunnylven kyrkje

Som forspel til festspela i Geiranger, blir det konsert i Sunnylven kyrkje i Hellesylt mandag 26.sept. kl.19.00

Konsert i Sunnylven kyrkje

Rose Iren Stave har arbeidd som kantor i Sykkylven i over 30 år. Ofte har Per Grønli spelt saman med henne i gudstenester og andre kyrkjelege handlingar, og på konsertar. Komande mandag kjem dei med litt av reportoaret sitt og held konsert med mykje gledefylt musikk. Dei har valt ut eit reportoar med m.a. bruremarsjar og barokk. Som kjent er det eit vell av fine folketonar frå vårt distrikt, og vi skal få høyre bruremarsj etter Nakke-Petter, Blinde-Karl og Carl Tandstad. Men også ein nyare bruremarsj, skrive av dr.Reidulf Lillebø. Frå barokken har dei valt ut noko av Bach og Telemann. Dei vil også spele ei lita perle av eit arrangement som domkantor Kåre Nordstoga har skrive til Per Gønli over folketonen «I himmelen». Og orgelet skal få klinge ut i Iver Kleive sin store Toccata over «Store Gud vi lover deg».

Gratis inngang. Kollekt ved utgang.

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda