Sesongarbeider kyrkjegard

Vi søkjer arbeidsglade og sjølvstendige personar til sesongarbeid på gravplassane i Storfjorden kyrkjelege fellesråd, med hovedarbeidstad Skodje kyrkjegard. Sesongen varer fra 1.mai til 1. september, og vi søkjer inntil 100 % stilling. Stillinga kan delast på fleire personar, og høve for studentar å søkje. Arbeidstid etter avtale.

Arbeidsoppgåver

• Arbeidsoppgåvene er grønt vedlikehald som grasklipping, planting og stell av gravbed, staudar og buskfelt, luking, vatning osv.
  • Vedlikehald av grusvegar.
  • Søppelrydding.
  • Vedlikehald av utstyr og reiskap.
  • Medhjelpar ved graving av graver.
  • Forfallande arbeid knytt til drift av gravplass

Kvalifikasjonar

• Gjerne erfaring med gartnararbeid og/eller er maskinkyndig.
  • Beherske norsk munnleg.
  • Over 18 år.
  • Ha sertifikat og disponere bil.

Personlege eigenskapar

• Trives med fysisk utearbeid i all slags ver.
  • Kan jobbe sjølvstendig og ta ansvar for ulike oppgåver knyta til arbeid på ein gravplass. Omgjengeleg i møte med publikum og pårørande
  • Personlege eigenskapar vektleggast.

Vi tilbyr

• Lønn på timebasis etter kvalifikasjonar og gjeldande tariffavtale

Søknadsfrist:25.03.2018

Kontaktinfo:Petra Riste Synnes,Kyrkjeverje, mobil 40441527