Takk til danskene våre for god teneste i området vårt.

Søndag 19.juni var dagen diverre komen for å takke "danskene våre", Ellen Karberg, Laura og Jakob Højlund for den gode tenesta dei har utført i sokna her kring Storfjorden.

I løpet av søndagen hadde mange møtt frem i Stordal, Liabygda og Stranda for å takke dei tre vi har har vore så heldige å hatt hos oss i to år. Det er vemodig å seie farvel til gode kollegaer og venner, men vi er takksame for tida vi fekk ha dei her og alt vi kjekt vi har fått gjort til saman i gudstenestar, trusopplæringa, og alt anna dei har berika sokna og staben vår med dei to siste åra.

Guds velsignelse på vegen videre i Rauma og i Danmark.

Bilete frå gudstenesta i Stranda kyrkje følger under.

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda