Jubileumshelg i Ulstein kyrkje

Møre bispedøme er landet yngste og fyller 40 år i år. Lokalt feirer vi dette i Ulstein kyrkje med open kyrkje, drop-in-dåp og barnas misjonsdag på søndagens gudsteneste i samarbeid med NMS

midtgangen i Ulstein  kyrkje med open Bibel

Laurdag, 16.09.

15:00 - 18:00  Ope hus i Ulstein kyrkje
Det vil bli dikt/tekstlesing, sang og musikk og høve til drop in dåp i løpet av desse timane. Det er tenkt at folk skal kunne kome og gå når ein måtte ønske. Del blir steikt og servert vafler, kaffi og saft i våpenhuset under heile arrangementet.

16:00 - 17:00 Drop-in-dåp i Ulstein kyrkje
ingen påmelding nødvendig, ta med legitimasjon

23:00 - 01:00 Kyrkje-nach
For alle som er på tur i sentrum antan på veg til, eller frå, heim el utestad .. så er du velkommen å stikke innom kyrkja å få deg ei pølse med brød, litt varmt å drikke, og ein god prat.

Søndag, 17.09.

11:00 Familiegudsteneste - barnas misjonsdag
Korklubben tek del, May-Lisbeth Hovlid Aurdal (NMS) talar. Kyrkjekaffi. Innsamling til kyrkjelyden sitt misjonsprosjekt.