Fasteaksjonen

Konfirmantane i Aurland sin innsamling for reint vatn!

Konfirmantar klar for fasteaksjonen
I dag lever 785 millioner menneske i verda utan tilgang til reint vatn. Aldri før har reint vatn og såpe vore so viktig som under pandemien. Hjelp Kirkens Nødhjelp å byggje fleire brønnar og redde fleire liv. For 250 kr kan du gi eit menneske tilgang til reint vatn resten av livet. Bli med! Forandre. For andre.
Fasteaksjonen er Norges andre største innsamling, og har vore arrangert i over 50 år. Tidligare år er det våre flotte konfirmanter som har stått bak bøsseberinga. Dei bankar på i nærmiljøet og saman gir me reint vatn til menneske som ikkje har tilgang til det. I fjor vart innsamlinga heildigital og dessverre gjer pandemien det vanskeleg å gå dør til dør i år óg. Me set stor pris på om du støttar vår digitale bøsse. Reint vatn er viktigare enn nokon gong.

Tusen takk for din livsviktige støtte. Vil du hjelpa oss å støtte ei god sak? Me samlar inn pengar til Kirkens Nødhjelp, og ditt bidrag vil utgjera ein forskjell, uansett kor mykje eller lite du gir. Alle bidrag hjelper. Takk for støtta di.

100 % av bidraga dine går direkte til den ideelle organisasjonen.

Link til konfirmantane i Aurland si bøsse for reint vatn.

Kontaktinformasjon for Aurland kyrkjelege fellesråd