Onsdag 18 - bøn

Onsdag 18 - bøn

Det er fint – og viktig – å be saman med andre.

Kvar onsdag frå klokka 18.00 til 18.45 er det tid for bøn på dåpsrommet i Norheimsund kyrkje. Samlinga er for folk i alle aldrar, både deg som ynskjer å be høgt saman med andre, og for deg som vil vera med å be inni deg. Kom og bli med når du har høve til det!

Me følgjer denne planen:

1. Lovsong

2. Takk

3. Bøn for

• kyrkja, bedehuset
  • bygda, landet, verda
  • misjonsarbeidet
  • forfølgde kristne
  • - innkomne bøne-emne/aktuelle tema

4. Stille bøn for det som ligg deg på hjarta

5. Velsigninga

MERK!

I juli månad ber me kvar for oss der me er onsdagar kl 18.00. Me møtest altså ikkje i kyrkja i juli.

Vikøy sokneråd