Sorgarbeid - oktober og allehelgen 2022

I samband med Allehelgen-søndag 6. november blir det mange stader halde gudstenester der etterlatne etter menneske som har døydd det siste året, blir spesielt inviterte. Dette er også tida for samlingar om sorg og sorgarbeid.

Det er ikkje godt å vere åleine i sorga. Oppsøk fellesskapet. Ill:Miksmaster

Her følgjer nokre av desse samlingane

Torsdag 27. oktober kl 19.00 i Foldnes kyrkje, Øygarden. Temakveld ved Eli Landro: «Korleis møta kvarandre og vere ein god ven i sorga?»

Lørdag 29. oktober 2022 kl 11-14 Sorgseminar
i Skjold kirke, Skjoldlia 55

Menighetene i Bergensdalen og Fana prostier inviterer etterlatte til et seminar om sorg. Sorg berører oss på mange måter, og du er velkommen, enten det er kort eller lengre tid siden dødsfallet. Seminaret er åpent for alle, uavhengig av livssyn.

- Hva er sorg og hva gjør den med oss?
v/sykehusprest Kristin Lødøen Hope
- Lunsj
- Samtale/spørsmål
- Orientering om tilbud til etterlatte
(sorggrupper, sjelesorgsamtaler)
Påmelding eller spørsmål
Diakon Linda Bårdsen
Tlf.: 483 02 448
lb878@kirken.no

Fredag 4. - søndag 6. november: Allehelgens-helg i Johanneskirken

Fredag 4/11: Konsert kl. 19:00, ved kantor Jonas Apeland Salomonsen

Lørdag 5/11: Filosofisk samtale om døden, kl 19:00, ledet av jounalist Helene Vassbotn Leirvik, med Religionsviter og leder på kirkelig dialogsenter Bergen Ida Marie Brandmo, Prest i Johanneskirken Anna Bæckström Hovda og filosof og humanetiker Erik Perron.

Søndag 6/11:  "Barnas allehelgen" kl. 11:00: Familiegudstjeneste med tema sorg og savn. Barn og ungdommer i menigheten medvirker.

Førstehjelp ved sorg
Den norske kyrkja vil i månaden fram mot allehelgen 1. november gjennomføra ein kampanje på nettsider og sosiale medium med tips til korleis ein kan møta folk i sorg. "Førstehjelp ved sorg" er for alle. Kampanjen vart gjennomført for første gong i 2018. Den fekk veldig god mottaking og blir gjentatt i år.  Sjå Førstehjelp ved sorg her

Utdeling av lys
Kyrkjelydar i Bjørgvin kan bestilla små kartong-ark til bruk for utdeling av lys saman med brosjyren "Førstehjelp ved sorg". For bestilling, ta kontakt med bispedømekontoret.

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"