Påmelding til konfirmasjon 2022!

I disse dager sendes det ut informasjon om konfirmasjon 2022 til alle som er født i 2007. Alle som er døpt vil få informasjon i posten. Det blir mulig å melde seg på fra 19. mai.

Foto: Hedvig Antoinette Halgunset

Det nærmer seg påmelding for konfirmasjon 2022.

Gjør deg klar! 19.mai kl 10.00 starter påmeldingen!

Konfirmant i kirken
Som konfirmant får du være med på mye spennende opplegg og undervisning sammen med mange andre ungdommer. Kanskje lærer du noe nytt, får nye venner, tenker overraskende tanker om Gud og gode tanker om deg selv.

Konfirmasjon i kirken handler om livets store spørsmål, godt fellesskap og gode opplevelser.

Du er velkommen til konfirmasjon i kirken uansett om du tror, tviler, eller bare er nysgjerrig.

Her ser du allerede en oversikt over konfirmasjonsdatoene for

våre kirker:

Mysen: Konfirmasjon 7. og 8. mai 2022.

Trømborg: Konfirmasjon 22. mai 2022.

Hærland: Konfirmasjon 5. juni 2022.

Eidsberg: Konfirmasjon 5. juni 2022.

Må man være døpt?
Du er velkommen til å følge konfirmasjonsopplegget selv om du ikke er døpt. Dersom du ønsker å bli konfirmert må du døpes før konfirmasjonsdagen. Det er flere konfirmanter hvert år som velger å la seg døpe. Dette kan både skje i en gudstjeneste, eller i en egen seremoni kun for de nærmeste. Vi legger til rette for at dette skal bli fint.

VELKOMMEN!

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"